Rabu, 24 Ogos 2011

Sabah medical centre (SMC)

appoinment dengan dr ni jam 11.30 pg....kul 11.00 aku dah ade kat sana....dalam jam 11.40 aku disuruh masuk...berdebar2 rasenyer....bile bercakap dr ni nampak okay...dan cakap gan elok...kemudian bertanye mcm2 soklan pada aku....apabila die melihat result darah aku die tgk hormon progestron aku terlalu rendah so telur susah untuk dilepaskan....kemudian die nak scan perut aku....bile scan perut aku dia kata x nampak....huhuhu...so die nak scan bawah....owh ni aku lemah nih....dengan perasaan malu kurelakan juge....bile die scan memg ade bulat tp die atas serviks aku....dan die kate tu adelan nabothian cyst....die kate benda tuh x berbahaya...dan x menganggu kesuburan....Dalam hati aku memanjatkan doa....Alhamdulilah tiade ape masalah....

kemudian dr syorkan aku untuk makan ubat subur....untuk menjana telur aku....dos di tambah lg....kemudian die suruhkan aku turunkan berat badan....insyaAllah aku akan cube sedaya upaya aku....lepas pose ni nak teruskan slim world balik....3000 byr tu takan nak burn...owwwwwhhhh....29.8.2011 kena check darah lg....and then 4 next appoinment balik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan