Selasa, 29 Januari 2013

pil medroxyprogesterone

semalam abang aku telifon kata die nak dapat yang ke dua pulak....huhuhu...sabar jolah bilelah nak giliran aku ni....tapi aku bukan nak citer pasal kak ipar aku peknen cume aku nak cerita pasal temujanji aku kat hospital kuala Pilah hari ini....mcm biase pagi aku dah g hospital dah....aku pun kadang dah bosan dengan temujanji ni sumer.....memg lama nak tunggu giliran....last2 nama aku dipanggil juga....masuk je dr India yang amik kes aku nih....mcm biase tanye sejarah haid aku....last2 die pun beri suggest pada aku nak buat apa lagi selepas ini....aku just cakap nak anak so....die kate suruh buat step by step....aku ikutkan ajar....walaupun sebelum ini aku dah check sumer tuh....apa yang bg sejenis ubat nama die medroxyprogesterone....ubat ni memg aku x pernah makan...inilah 1st time ...ikutkan ajelah....die hanye cakap suruh makan pastuh akan datang haid lepas tuh baru boleh sambung untuk ujian darah dan amik sperm asben aku...hahahha.....esok aku akan makan....

bersambung.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan