Isnin, 22 Ogos 2011

benarkah aku mengandung

bulan 12 2010 aku berkesempatan bersama asben untuk pulang ke palong bersama-sama....setelah beberapa bulan x berjumpa dan bersua muka....asben dapat cuti 1 bulan....masa di palong aku telah g berurut dengan jiran asben yang duduk di palong 13....aku berurut sebanyak 3 kali....apabila aku berurut mak cik tu aku dah ade isi....eh biar benar nih....die kata ade segumpal darah di rahim baru nak jadi....Ya Allah kalu benarlah aku bersyukur sangat2....kemudian aku x puas hati aku ade pg satu klinik sakit puan...p die kate aku x mengandung....aku confius jg....and then beberapa mggu tuh...aku memg pening dan x de mood lgsg...and then aku ade pg lagi umah atuk asben....die memg pandai bab2 nih....die pun aku dah ngandung dan bende tu sebesar ibu jari....lg memberikan harapan pada aku....benarkah aku mengandung....

aku x puas hati aku g lg kinik....pun dr kate x mengandung...erm mana satu yg betul aku pun x tau.... n then aku biarkan sahaja....kemudian aku ade li upt....aku buat memg ade 2 line p kabur lah sgt2....mcm nk ade....p aku ajak asben g lg kinik....dr tuh kate x peknen....die suruh aku makan ubat turun darah....huhuhu...kecewa sgguh aku nih...

aku dah makan ubat tuh....kalu memglah ade bb tuh...aku redha mayb x de rezeki aku....mgkin akan ade nanti....aku kepasrahan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan