Rabu, 24 Ogos 2011

Lppkn

klinik nur sejahtera....disini lah aku g untuk membuat rawatan kesuburan....aku harap berjalan lancar....bulan 8 2011 bermulalah rawatan aku disini....mula2 rawatan check darah dan sperm asben....nasib asben aku nak check sperm die...aku lak kena check darah p mase tuh masih dalam haid so x dapat nak buat....tulah 1st appoinment aku gan dr anita name die...die pon okay....

2nd appoinment dah dapt result sperm asben aku....p amat menyedihkan sperm asben x bape okay...so dr anita syor makan speman produk dari himalaya....aku lak amik darah nak check hormon okay tak....

3rd appoinment selepas seminggu dapat result darah aku...dr kate aku x mengeluarkan telur....tu susah nak mengandung....erm....sedih jg kan....x pelah dalam hati aku redha....ni dugaan Allah untuk aku....dr bg ubat perancang untuk dimakan s3 bulan....so aku makanlah....kemudian dr Anita suruh g scan pelvis nak tgk ade masalah ke rahim atau ade ketumbuhan ker....so aku telah pergi satu klinik nama die klinik kessey...klinik ni memg pakar dalam bab2 nih....

masa dr scan dr kate tiade ape2 masalah....kemudian dr telah terjumpa satu bulatan di rahimku....die kate baru nak jadi....erm aku hanye senyum jer cos aku rase x logik pasal dah lama aku x "bermesra" gan asben....so dr kessey suruh aku cepat2 jumpe pakar nak tgk ape benda tuh....so aku cepat2 kol klinik nur sejahtera untuk next appoinment....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan