Isnin, 22 Ogos 2011

lamanya x datang haid....

untuk bulan 4 lambat x datang haid sampailah akhir bulan 5....so aku g berurut....masa die urut sakitnye tuhan je yang tahu...punye sakit p aku tahan jer....sampai mc aku satu hari....mak cik tu ckp peranakan aku turun so die betulkan....dalam akhir bulan 5 baru haid dtg p lama lak sgt...huhuhu...apalah kena dengan haid aku nih...cik asben lah kesian kan....kemudian die berhenti 23 hari dtg sikit2....tp x berbau...kdg bau wangi....aku pun x taulah ape bendanye tuh....

dalam bulan 7 aku g berurut lg dengan seorg bidan....die duduk di lokkawi dekat dengan tempat keja asben aku...tu pun asben tanye....mak cik boleh berurut tak????aku berurut 3x....mak cik kata memg peranakn aku x betul sikit...ke bawah dan ketepi sikit....p mase die urut memg sakit juge....bile die tekan perut....pastuh mak cik syorkan aku makan ubat subur...advance juge mak cik nih le tau ubat subur.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan