Selasa, 23 Ogos 2011

Anak angkat

bulan 7 hari tuh aku ade g umah kebajikan cos dalam niat nak amik anak angkat....memg lama aku niat nak amik anak angkat....p asben x setuju....mak aku lak x kisah....atas sebab2 tertentu asben telah setuju untuk amik angkat....kami pegi umah kebajikan di kinarut....dalam hati aku....kalu tuhan permudahkan aku amik anak angkat InsyaAllah aku akan jaga die walaupun die anak tiade ibu dan ayah ingin mengaku die anaknye....

sampai je disana di umah kebajikan tu...ade sorg kakak menyambut  kami....die seperti sudah mengetahui kami nak amik anak angkat....p apabila mendengar penerangannya susah juga nak amik anak angkat nih....aku termenung seketika....myb tuhan x mau aku bela anak angkat....akak tu nasihatkan aku supaya berusaha cos aku baru je 2 tahun kahwin....die jg syorkan aku untuk pergi ke lppkn....aku x tau lak ade lppkn ni disabah....Alhamdulilah....aku akan usaha ke jalan yg lain untuk mendapat anak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan