Rabu, 24 Ogos 2011

Next appoinment

selepas membuat scan tu aku terus g nur sejahtera.....x de lama sgt nak tggu....apabila masuk eh tgk lain pulak Dr die...Dr India....nampak peramah....apabila die tgk hasil scan aku tuh...die kate ade cyst di rahim aku....apabile dengar je die cakap camtuh sedih gak....n then die cakap sperm asben aku memg kurg....kena bykkan sperm die....tp die nak tlg aku dan asben so die tranfer aku di SMC iaitu sabah medical cente refer pada Dr Helan (Dr sakit puan)....p tu lah die kata mahal sikit...erm x pelah....and then die buat appoinment dengan dr tersebut....sanggup die kol kan Dr tu untuk aku...syukur Alhamdulilah....die kata dr ni memg susah cos bz dan byk appoinment....so appoinment aku pada 9.8.2011.....hari selasa....dapat juge wat appoinment gan Dr pakar sakit puan nih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan